På en båt, på en sjö, i ett regn.

Det vart en fisketur sen i eftermiddags/kväll. Jag, Johan, Marcus och Pappa trotsade vädret och åkte ut en tur även fast det regnade, men det lugnade ner sig ganska fort och sen tittade tillochmed solen fram. Va riktigt skönt ute på sjön trots att det regnade faktiskt. Fisket gick nog bäst för mig, fick ett par ordentliga napp och hade två gäddor över ytan innan de släppte i alla fall, sen fick jag upp en liten rackare precis innan vi skulle åka in, men släppte i den. Tillochmed lilla Marcus lyckades veva in en gädda till båten men den rackarn släppte precis innan vi skulle håva in honom.

Vart väldigt hungrig på hemvägen så fick bli att stanna och ta med sig en pizza hem, så har precis svullat och ska nog mysa ner mig i soffan och se en film nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen