Mördare, snor, bord och sånt.

Ojoj, nu är Dexter spännande. Har kommit på allt jag gör när jag är hemma är egentligen städar eller ser på tv, inte konstigt jag blir aningen rastlös ibland. Kan tro att jag behöver en hobby eller något, vänner kanske? Blir inte klok på min förkylning eller vad det är, varje kväll får jag helt sjukt ont i ögonen, svider och min ögonvita förvandlas till ögonrosa och ögonlocken är helt svullena. Antar att det är en förkylning, annars är det väl något jag inte tål, katter eller fruntimmer eller något i den stilen kanske. Aningen jobbigt är det i alla fall.

Fick förresten en bild på Isamu Noguchi´s Soffbord i valnöt från Modern Interior idag, det är ett vackert bord, frågan är när tusan jag ska ha 4000kr över för att köpa ett soffbord. Lite nytt i lägenheten skulle göra mig lycklig, göra mig skuldsatt för en ny soffa från IKEA de närmsta halvåret är det nog i alla fall värt. Men IKEA har inga Noguchi-bord.

Kommentarer
Postat av: Johan

Nej du ska inte köpa ett bord för 4000 tusen din pajjas ! :)

2008-08-26 @ 07:54:49
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Dennis

Bara för att du vill ha bordet nu din clown!

2008-08-26 @ 10:39:41
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen