Kattungen (an)Gelina.

Min kära mor föder upp Maine Coon-katter och hon har länge vart på mig om att Missy behöver en kompis och att jag borde köpa en jättedyr katt av henne. Nu råkar det vara så att hon har en Gelina över till mig nu, lutar åt att hon kommer flytta hem till mig snart, hon fyller 13 veckor idag, så hon är klar för flytt och kanske flyttar in redan nästa vecka. Om det inte är så att Missy hatar henne, för hon kan vara en riktig bitch mot andra katter ibland. Gelina är i alla fall hur söt som helst och har redan ett perfekt namn, då kan hon få heta Angelina hemma hos mig, blir kanon.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lilla sötisen! Jag längtar :)

2008-08-03 @ 23:31:17
Postat av: Bebe

fan va söööt! :D

2008-08-07 @ 18:06:39
URL: http://silkaefle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen