Helgen.

Ännu en lugn och nykter fredagskväll, börjar nästan känna mig lite duktig här. Verkar som det blir lugnt i morgon också, Johan skulle kanske kommit ner från Stockholm och kalasat lite med mig, men nu vart det inte så. Får se om det händer något annat trevligt, om inte annat har jag en inbjudan på fisketur med storebror i morgon eftermiddag.

Ikväll ska visst alla på Takida och Backyard Babies i Folketspark här i Motala, hade med tänkt att gå först, men nu vart det inte så. Men får hoppas att vännerna som tar sig dit får kul. Annars i helgen så är det dop på söndag, min nyaste lilla kusin ska döpas, så antagligen ska jag dit. Så annars är det inte så mycket som händer, men kan behöva ta det lite lugnt, så det passar mig.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja va fan, det hade såklart varit skoj att komma ner till Motala och festa lite, men jag kände att jag ville va hemma när gumman min kommer hem :)

2008-08-15 @ 20:39:54
Postat av: Dennis

Yes, hade vart nice, självklart! Men förstår dig såväl gubben.

2008-08-15 @ 20:49:00
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen