Gårdagen.

Tobban hämtade upp mig och vi åkte och klippte hans söta morfar gräs. Det va typ en halvmeter högt så vi fick ta till trimmrar, för gräsklippare skulle aldrig funkat. Jag fick köra den stora bensindrivena som vi lånat av min bror, medans Tobban körde den lilla töntiga eldrivena han lånat av sin far. Det va mest roligt att döda gräs faktiskt, men vi fick dela på en hundring "för det är det värt i alla fall", tobban-morfar vägrade ta tillbaks den så det fick bli middag hemma hos tobban&emma sen, för han hade lockat med öl och kalas om jag hjälpte honom. Så det vart det! Ett trevligt kalas, mat, sprit och vänner. Den bästa kombinationen dennis vet.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

det var ju helt okej igår sen ju =)

2008-08-31 @ 13:00:57
URL: http://primarymaster.webblogg.se/
Postat av: Dennis

Yes! Riktigt nice va det!

2008-08-31 @ 20:34:09
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen