Fika för vinnare, Scarface&lite tv.

Vart visst väldigt rastlös efter jag suttit ensam här ett par timmar, så tog bussen ut till 'Bråstorp centrum' för att kolla lite i affärer så jag hade något att göra. Men fönstershoppa på Shape, ÖB, Cheapy, El giganto, Maxi och Onoff kanske inte är det roligaste, men lyckades slå ihjäl några timmar i alla fall.

Hittade trots allt några fynd också, Scarface för 59kr på ÖB och så köpte jag ett duschhantag med tillhörande slang i chrome på Cheapy, eftersom hyresvärden va här idag och pimpade mitt badrum med ny duschstång så tänkte jag att jag kunde fortsätta på samma tema. Vart så fint så. Köpte lite fikabrö' också, så tänkte ta en fika och se på gangster film precis, men märkte att de har börjat visa How i met your mother på TV3 igen, och det kunde jag inte motstå så fick bli det till fikat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen