Duktig kock.

Jag lyckades visst med att ta mig från soffan en stund idag. Pappa dök upp här med lite grejer jag hade glömt i stugan, jacka, lite laddare och annat. Han skulle visst åka och handlade så hängde på. Och nu har jag lagat lasagne, va länge sen jag gjorde för det är lite bökigt att göra köttfärsås och ostsås och allt, men när man väl är igång så är det ju faktiskt bara kul att laga mat, så har slängt ihop en riktigt fin lasagne, ska bara fixa lite vitlöksbröd nu sen blir det kvällsmat, härligt.

Resultatet..

Kommentarer
Postat av: Johan

jag ligger redan här och e as hungrig, det där gjorde inte saken bättre. Såg NÄSTAN lika gott ut som min köttfärssås jag slängde ihop tidigare...n ä s t a n !

2008-08-10 @ 22:04:58
Postat av: Johan

jag ligger redan här och e as hungrig, det där gjorde inte saken bättre. Såg NÄSTAN lika gott ut som min köttfärssås jag slängde ihop tidigare...n ä s t a n !

2008-08-10 @ 22:05:01
Postat av: Johan

jag ligger redan här och e as hungrig, det där gjorde inte saken bättre. Såg NÄSTAN lika gott ut som min köttfärssås jag slängde ihop tidigare...n ä s t a n !

2008-08-10 @ 22:06:37
Postat av: Johan

jag ligger redan här och e as hungrig, det där gjorde inte saken bättre. Såg NÄSTAN lika gott ut som min köttfärssås jag slängde ihop tidigare...n ä s t a n !

2008-08-11 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen