Dagen i några ord.

Va lite slitsamt att ta sig upp i morse, för hade en busig Angelina i sängen hela natten, (hur bra lät inte det där förresten!) Men hur-som-helst kom jag i alla fall upp och det fick bli ett snabbt möte med min kompis Ragnhild nere på psykhuset innan jag va tvungen att rusa iväg till bussen. Hade som tur inte allt för mycket att prata om, hon tyckte det syntes att jag vart ute i solen i alla fall, det är posetivt.

Nu kom jag precis hem, Sarah mötte mig på stan med en budapestlängd, så det ska det smaskas på snart. Men först måste jag ha lite riktig mat känner jag.  Sen måste jag hinna med att spela lite DS, lyssna på Hästpojken, krama katter, se på tv och sova lite också känner jag, starkt.

Förresten har jag lyckats fixa bilderna på kameran nu, så nu kan jag bjuda på lite Angelina bilder.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Angelina är helt underbar! Jag vill också ha en Maincoon..

2008-08-07 @ 23:56:55
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen