Man får göra lite nytta när man inte kan göra något annat.

Har visst lyckats vara ganska duktig idag ändå, har gjort lite hemsida, diskat, dammsugit och städat här hemma fast jag inte alls har orkat egentligen. För någon måste ju göra det och verkar inte vara så lätt att få någon annan att hjälpa till. Samlade även krafter till att laga min Yada och gå ut och provköra den några minuter här utanför. Sen har jag tagit guld i alla grandprix och svårhetsgrader på Mario Kart Wii, förutom sista, lyckas inte få bättre än silver där, så vet inte vad som händer när man fått alla guld, ska försöka lyckas med det innan dagen är slut i alla fall. Men först ska jag titta lite på simpsons och ta en liten tupplur på soffan tror jag. Det är riktigt skit att ha hela hjärnan full av snor och feber, inget roligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen