Annars.

Vissa har det bra, jag fick mitt Mario Kart Wii redan igår, det är nog lika bra som jag hade tänkt mig. Många klassiska banor och mycket nytt, riktigt roligt är det, satt i alla fall två timmar och spelade igår, låste upp alla banor på första svårighetsgraden. Kan tänka mig att det blir riktigt nice att spela över nätet sen med, men antar att inte det funkar här i Europa förens den 11de då spelet släpps.

Är onsdag idag, skulle egentligen innebära klubbkväll, men verkar inte som om så många är intresserade av att åka dit längre, så tror fakitkst jag stannar hemma istället. Är ju trots allt hockey ikväll, och jag har ju Mario Kart står och väntar här på mig, så känns nog mer lockande. Sarah och Ewe är här nu också, och de har vart snälla och köpt en öl åt mig, så ska ta min Carlsberg Export och umgås och titta på hockey strax, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen