Vad gör man nu?

Är osäker på det. Man skulle kunna färga håret svart, måla naglarna svarta och börja skära sig i handlederna igen, annars skulle man kunna supa och knulla bort sin ångest, men som tur är så har jag blivit för vuxen för båda alternativen.

Jag har en del att stå i så förhoppningsvis hinner man inte tänka så mycket, jag får hålla mig till mina nördiga vänner, leksaker och prylar så är jag nog ganska lycklig ändå. Sluta supa har jag velat göra länge, men fastnar ändå lätt i det på helgerna, gå ut är helt uteslutet, man stöter bara på folk man inte vill se, och man går väl ut för att supa och knulla, och jag vill varken eller. Jag vill leka, shoppa och se på film med någon som bryr sig om mig, så säg till. Vill ha shoppingsällskap i morgon i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Kusin Mli

Älskling, jag bryr mig om dig! Vi borde ses oftare ju. Du e grym... Puss

2007-09-26 @ 17:56:38
Postat av: Mli (igen)

Du borde ha msn, så lägg till mej så vi kan prata lite! [email protected]
hihi puss igen:)

2007-09-26 @ 18:00:57
Postat av: John

Emelie ja just det ni är kusiner hehe
Dennis nu gör du det som faller dig in och ta konsekvenserna sedan...

2007-09-26 @ 20:11:30
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Kajsa

hej kompis. Måla naglarna svarta tycker jag är ett skitbra alternativ. Det är grymt snyggt på killar! Det andra kan du skippa. Men du är på rätt väg! Puss o kram från Kajsa

2007-09-27 @ 12:52:40
Postat av: mamsen

Inget svart och inget xxxxx....du kommer fixa detta ändå! Jag vet det ju!! älskar dig!!!

2007-09-27 @ 13:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen