Motala 3:33

klockan 03:33 klev jag ut från John's lägenhet. ut till ett helt tomt Motala, vilket känns helt sjukt, för enligt mina gamla minnen brukar motala vara ganska så fullt runt den tiden.

den korta beskrivnigen säger: förfest, idol, tjejerna åker till linköping, jag blir kvar, sitter med msn, pratar med John, går till John och blir kvar där. Och visst blev det en trevlig kväll enligt mig. Några seriösa samtalsämnen och några om ingenting. Powerwalk i regnet åter igen, bloggar och samtal om kärlek. Sarah tar fel buss, fastanar i Linköping. Flickvänner som inte går att lita på, kärlek.

dagens annars: beställde från hong-kong för 356 dollar med the boss, träffade kalle från skolan och va irrriterad.


suddiga foton motala 3:33 med en nokia n95.

God natt.

Kommentarer
Postat av: John

Oj

2007-09-22 @ 08:28:15
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: John

Hörru håll koll på kommentarerna i min blogg om dig. Folk är nyfikna och det var några som ville beställa. Kul att jag lyckats hjälpa dig. Tjänster och gentjänster hehe. /hörs

2007-09-22 @ 14:13:50
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen