Golfkväll.

Våra kvällar fortsätter i sportens tecken, inte nog med att vi såg hockey lengenderna, vi har spelat golf hela kvällen. Matti och jag fastande visst för Tiger Woods och kunde inte slita oss, 08 till wii är verkligen enormt kul. Så har spelat hela kvällen, några öl har gått ner. Mattis bror Johan och en man som kallas för Kalle tittade förbi en snabbis, men annars har det bara vart Jag, Sarah, Matti och Missan, och enligt mig har det vart en trevlig kväll. Matti följde förövrigt med Johan och Kalle ut sen strax innan tolv. Dagens citat måste vara 'varför drog jag inte på power-putten istället!' för det uppfattades visst väldigt roligt av vissa.

Bildtext: Matti svingar, underhållningsystemet, missan i rolig ställning, vår lilla familj.

Kommentarer
Postat av: Dennis, ja den Dennis

Kan inte sluta le när jag ser Missan sitta så där!

2007-09-16 @ 01:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen