Första bloggen.

Nu sitter jag i soffan med min nya fina Sony Vaio. Sitter och gör lite inställningar och fixar och trixar lite. Sarah och jag sitter och chattar med varandra över msn även fast vi bara sitter några meter ifrån varandra.

Ja, den är så himla fin. Kommer upp bilder sen när jag orkar lägga in några. Blåtand va ju hur skönt som helst att ha, då kan man skicka musik från och till mobilen hur enkelt som helst. Vista är ju nytt för mig också, men det mesta verkar sig likt, lite nya funktioner bara.

Förövrigt vart det fotboll hos Tobban sen igår, Jesper och Krisse kom dit och sen va det Jag, Tobban, Emma och Fredrik. Va ju en bra match att se, men tråkigt att Sverige inte vann, då förlorade jag hela 50 kronor.

Tobban skulle jobba idag så Fredrik och jag gick hem till mig vid 12 istället, vi spelade Tiger Woods 08 på wii, va riktigt kul att spela 2 players. Blir ju antagligen lite roligare efter några öl och en flaska rödvin såklart.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer, har nog lite annat att pilla med, har precis fått nätverkat att funka, så surfar trådlöst och kan skicka filer från gamla datorn, så ska skicka lite musik och bilder nu tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen