En kväll.

Ikväll är ingen bra kväll, jag är trött, hungrig, ensam och orkar inte göra någonting åt det. Tänkte gå till östensson och köpa EN 3.5a och en påse chips men det blev inget, det stänger om 4 minuter så blir lite stressigt. Ska in till Borensberg vid tio i morgon så det blir inte så fartfullt ikväll med andra ord. Ska lägga mig på soffan och se på Idol tror jag, ensam så är Idol inget kul.

Har ingen att prata med, pratade om allt med henne, det är henne jag vill berätta för om det händer något roligt eller om jag ser något fint. Men nu så går inte det. Det är det här jag vill, jag måste bara genomlida det här. Jag grät första gången på väldigt länge igår, när hon skrev på msn, och tjatade om att vi skulle kunna få det funka, men jag skulle aldrig jobba på det igen, jag har kämpat så jävla hårt senaste halvåret, för ingen nytta alls. Så nu är det slut, med allt.

Nej, nu blir det som sagt soffan, tv och en filt. Chips och öl fick jag klara mig utan. Jag får ha Missan i knät och pilla i hennes päls istället för någons huvud, och någons hår.

Jag är inte singel, jag är i ett väldigt komplicerat förhållande med mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Vet inte om du vill, kan eller orkar, men om du vill snacka så finns jag!!!
Kan ringa mig - maila eller komma hit. Vill du så kan jag komma o hämta dig eller hälsa på.....
076-175922

2007-09-28 @ 20:28:33
Postat av: Dennis

Jocke, vilken Jocke är du?..

2007-09-28 @ 21:49:03
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Erik

men var online på msn karl! :)

2007-09-28 @ 22:58:14
URL: http://mannensomvilleblikung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen