En kväll.

Kände inte riktigt för att vara hemma ikväll, så va bara hemma 2 minuter. Hämtade mobilladdaren och klappade Missan. Sen gick jag över till Tobban för han lockade med xbox 360 och öl. Vi har spelat Tiger Woods 08 ett par omgångar men han vinner hela tiden, men jag gjorde två hole in one på samma runda, världsrekord, det måste vara min turdag...

Uppdaterar när jag är hemma.

Så, nu är jag hemma. Klockan är 23:15. Golfen fortsatte i samma mönster, jag spelar som en kung men Tobban bättre. Tror det är dags för mig att äta något, har inte ätit någon sen i morse, då jag åt frukost med min dåvarande flickvän. Men det kan hända mycket under en dag..

Finns kanske inte så mycket mer att uppdatera. Fick mitt MQ medlemskort idag och hela 50 kronors rabatt på ett köp, så om jag orkar och vill kanske det ska inhandlas trechcoat senare i veckan. Natti, nu ska jag äta, och seden lägga mig på soffan och vara arg.

Kommentarer
Postat av: Harry Capricorn

Jag väntar ivrigt på en uppdatering.

2007-09-25 @ 21:53:39
Postat av: Tobban

ja vinner ju jämt... =) hihihi

2007-09-25 @ 23:11:02
Postat av: Dennis

Tobban- jag minns en viss fotbollskväll där du inte vann så mycket -host,host-

2007-09-25 @ 23:37:05
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: John

Köp nu trenchen - you´re worth it.

2007-09-26 @ 01:44:57
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen