Vredet mot maskinerna.

Idag är både jag och min näsa på lite bättre humör, men är fortfarande jobbigt förkylld och trött.

Får erkänna att det va trevligt med lite kvinnligt sällskap igår, men vet att det inte kommer eller kan bli något igen. Känner mig lite taskig när jag säger att hon inte ska glömma något, så det känns som om hon försöker flytta in hos mig igen. Det är skönt att bara ha sina egna saker omkring sig och bara plocka upp efter sig själv, men såklart är det mycket man saknar också. Men nu är det som det är och jag får vänja mig med att vara ensam.

Har visst inte mycket att berätta idag heller, typiskt mig.

Några låtar,
Those Dancing Days - Hitten
Plain White T's - Hey Thare Delilah
The White Stripes - You Don't Know What Love Is

Annars går Rage Agianst The Machine album från '92 ganska mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen