Trevliga kvällar.

Jag har haft en riktig kanon kväll, har vart på Gästis i Borensberg och ätit middag med Peter, Eva, barnen Alice och Erik och min vän Rickard. Super god mat och två Mariestad avnjöts, jag åt choritzofylld fläskfilé, bearniesås och klyftpotatis. Vi hade lite hemsidsmöte och sen vart det en hel del annat snack, satt där många timmar.

Nu blir det lite TV och någon öl till ihop med Sarah, för hon hade visst suttit utanför mig och väntat sedan strax efter nio för vi hade bestämt att vi kanske kunde se på Idol om jag hann hem. Men det gjorde jag visst inte. Tror inte jag orkar så mycket mer, man skulle kunna gå på fest, eller ut, men jag är rätt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen