Senare.

missan
Har ni tänkte på vilken söt katt jag har?

Humöret är lite bättre och tror förkylningen känns lite bättre med, men trött som tusan är jag.

Sarah är här och ser på film ikväll, hade lovat henne att hon skulle få komma och se på High School Musical 2, hennes syster är ett stort fan och hon måste ju hänga med. Så spelade in den när den sändes herom dagen. Sarah lovade att bjuda på taco om hon fick komma, så då va det lite svårt att motstå.

Äntligen lyckades jag få färg på mina videofiler i datorn, det va ju inte så konstigt, tydligen har jag en speciell video/tv inställning på mitt grafikkort som bara är inställningar för video och den hade nollställts på något vis, tog mig bara 3 dagar att hitta den där jävla menyn.

Ne nu har jag inget 'mer' intressant att skriva, så får väl gå och titta lite på barn musikal med Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen