Oktober.

Ja, nu är det Oktober också, redan den andra. Inte många dagar kvar tills den nittonde, ni vet väl vad som händer då? En ledtråd är att alla som läser det här måste ge mig en present! Annars skickar jag min storebror på er.

Idag ska Tobban och jag åka på en lite höst tur, ska till Borensberg och hämta Peters fina systemkamera i butiken, blir kanske ännu finare bilder och lite roligare att fota.

Sitter och dricker kaffe i en av de fina nya Filippa K kopparna, och knaprar på en knäckemacka, och ska strax hoppa in i duschen. Fick ett par koppar till av Sarah när hon va här, från Design house stockholm, för hon va i Båstad med sin familj i helgen och det fanns tydligen någon outlet för de där. De va med fina, så fick 9 fina koppar i söndags, inte så tokigt om man uppskattar sånt.

Sarah va här en liten stund igår med för att hämta lite grejer, hon fick skjuts hem med så hon kunde ta med sig resten av påsarna jag packat. Hon va väldigt ledsen igår, stör mig fortfarande att se, men ja.

Ne, det får vara bra för nu, ska få i mig den här frukosten så vi kommer iväg någon gång. Återkommer kanske med lite vackra bilder sen, om det blir några sånna.

Kommentarer
Postat av: Helojna

tack för svaret på min fråga :) jag var nämligen på mobilia/city gross igår och handla käk med min vän. men vi "orkade" inte gå in i fabriksbutiken, attans vilken miss! men, men.. nu vet jag bättre :)

2007-10-02 @ 11:56:38
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen