Oj, vilken kväll.

Hade det jätte trevligt hos Torbjörn och Emma, god mat och Idol, vi såg även på fredag hela veckan som faktiskt va riktigt roligt.

Tillochmed Emma har läst min blogg och uppskattade den, kan egentligen inte förstå hur någon kan tycka att det jag skriver är läsvärt, men jag blir väldigt glad när någon talar om det för mig.

Tobban och Emma va en aning trötta så jag fick gå strax efter elva. Så jag gick till John igen, såg historiens sämsta Beck-film och drack drinkar, han bjöd på hejdlöst mycket drinkar som jag fick blanda själv med alldeles för mycket sprit i. Så sen senare delen av kvällen minns jag i dimnma. Vi har alltid väldigt bra samtal, finns ingen jag träffat som jag kan vara så öppen inför (bort sett från kanske en), han dömmer ingen. Hade en oerhört trevlig kväll.

Förresten kanske jag ska ta bort den fjärde bilden på mig i gårdagens sista inlägg, för den skrattade John åt, annars så har jag den kvar så alla får sig ett gott skratt. Det är ett svårt val det där...

Kommentarer
Postat av: EmmaSimsek

och här är ännu en emma som uppskattar, och tycker om att läsa din blogg
:)

2007-10-13 @ 15:49:19
URL: http://emmasimsek.blogg.se
Postat av: John

Samma efternamn som Zübeyde.

2007-10-13 @ 18:55:00
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tycker oxå det är läsvärt, läser varje dag vettu :)

2007-10-17 @ 21:55:44
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen