Nittonde oktober.

Nu har klockan paserat 00.00 och i kalendrarna är det den 19:de oktober, det betyder att jag precis blivit 24 år gammal. Tekniskt sett är det ett par timmar kvar, för de sprättade upp min kära mor och plockade ut mig ur henne någonstans runt nio på morgonen om jag inte minns helt fel.

Har precis rollat köksgardinerna fria från Missanhår, ska städa lite på mitt skrivbort nu med, så det bara återstår en sista vända med dammsugaren i morgon bitti, sen kan jag bara luta mig tillbaka och vänta på att någon vill komma på fika.

Storebror Johan ringde och talade om att hans flickvän jobbar i morgon men han skulle försöka tajma in så han kommer ihop med Pappa och lillebror Jesper, så kunde han och Emmi komma upp söndag eller så. Han råkade också avslöja att att Han, Emmi, Pappa och Jesper gått ihop och köpt pressent, så nu är jag såklart jätte nyfiken.

Ne, nu ska jag nog betala räkningar, för samma sekund som jag vart ett år äldre vart jag även lite rikare. Natti.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Grattis på 24-årsdagen!

2007-10-19 @ 06:17:14
Postat av: lill-sarah

grattis!!! hoppas du får en jättebra födelsedag :)

2007-10-19 @ 11:26:25
URL: http://fagersarah.blogg.se
Postat av: Dennis

Grattis gubben!

2007-10-19 @ 13:01:59
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Emelie

Grattis :) Hoppas du får en kanondag :)

2007-10-19 @ 13:08:28
URL: http://lime1985.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis gubben! ;)

2007-10-19 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen