Några ord.

Idag har jag tillbringat någon timme ute i höstsolen på en stentrapp i Borensberg. Kaffe, kanelbulle och samtal, ganska djupa samtal med en trevlig kvinna.

Slår mig nu att jag inte ätit något mer än kanelbullarna idag, men kanske så det ska vara på kanelbullens dag? Annars är det kanske dags för lite mat strax. Sarah fyller år idag, 19, så va lite snäll mot henne och lät henne komma hit på frukost i morse, hoppas hon uppskattade det.

Jag är visst tom på ord idag, orkar inte skriva. Men har väl inte så mycket kul att berätta, förrutom att ikväll någon gång kommer Matti ner hit ifrån Stockholm, och han ska tillbringa helgen här hemma hos mig, det blir nog trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen