Kulturtanten.

Skulle precis sätta igång och ha lite vuxenmys, och då menar jag inte på det snuskiga viset utan en kopp kaffe, filt, en tidning och lite tända ljus i höstmörkret. När det plötsligt slår mig, att jag är precis som en medelålders kulturtant! Du vet en såndär med röda glasögonbågar och pratat på ett visst sett.
image62image63
Kommer hem på lite extra bra humör för att man samtalat om design mässor hela dagen och har med sig lite nya fina inköpta ljus, och så snubblar men över den nya residence innanför dörren och bli ännu lite gladare.

Vet inte om det är tragiskt eller bara bra att jag funnit mig själv?

Kommentarer
Postat av: EmmaSimsek

men det är ju bara för mysigt med kaffe, filt & tända ljus nu såhär på hösten =) precis som jag har det just nu, ikväll, fast jag dricker te istället :P

2007-10-03 @ 22:36:26
URL: http://emmasimsek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen