Köttbullemackan.

Vet ni om det det börjar närma sig köttbullar och rödbetsallads säsongen, jag vart sugen så har redan inhandlat och testade på första köttbullemackan i går kväll. Jag är periodare, jag blir helt fast i köttbullemackor så här någon månad inför jul, sen blir jag hel less på det lagom till jul, men så blir jag sugen lagom tills nästa jul igen. Det är en underbar cirkel det där. Det bra är att köttbullemackor funkar till allt, frukost, mellanmål, lunch, middag, kvällsmat, nattmacka, ja en köttbullemacka funkar precis när som helst. Så tänk på det nu alla människor, slå ett slag för köttbullemackan och låt det väl smaka, ett tips från mig till er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, söt du är. Det var svingott igårnatt!

2007-10-29 @ 19:57:30
Postat av: Johan

fy fan vad vackert, du har alltid varig kung i köket din stolle !

2007-10-31 @ 15:06:53
URL: http://mrtex.blogg.se
Postat av: köttbullemamman

Du brås ju på mig!!!

2007-11-01 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen