Ingenting.

Tobban ville ha med mig till Ulfåsa möbler för att lämna en jobbansökan där, så vi tog en liten titt och jag köpte en hushålspapperhållare för 15kr, så riktig storshopping. Vart McDonalds på hemvägen med, varsin bacon cheese och en cappuccino till mig.

Min mamma upptäckte visst att den nya lilla kissen inte alls va en Bea utan en Billie, det va en hane hon behöver/ville ha så det är såklart bra, dessutom slipper hon köpa en ny hane för 6000-7000kr. Det vart visst dessutom bara en kisse den här gången, men är antagligen fler på G inne i Bibbis lilla mage.

Mamma tyckte det va så himla roligt att Jag har en klädvårdsrulle i min handväska, och att jag har en handväska i huvudtaget, hon retades som tusan. Men det gör inget, för hon tycker bara jag är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen