Hösten är vacker.

image51
Vet inte om jag börjar tycka om hösten mer bara för jag börjar bli gamal och tråkig eller något liknande, men visst är det fint ute nu. Skönt med halsduk och vantar, och uppskattar tillochmed att det börjar bli lite mörkare och kallare, så skönt att sitta inne framför teven i höstmörkret.

Kanske inte den bästa höstbilden jag tagit, men så blir det om man inte ens orkar lämna lägenheten för att ta en höstbild till bloggen. Tobban och jag har bestämt att vi ta en tur i hans Audi och leta efter lite fina höstmotiv nån dag den här veckan, låter kanske nördigt men några fina höstbilder tycker väl vem som helst om?

Kommentarer
Postat av: mams

du brås på mig....jag älskar höstens trista....inne!! vantar....mmm

2007-10-01 @ 11:54:21
Postat av: Tobbe

=) hösten är det inget fel på (förutom när det regnar)
men när löven ändrar färg o allt sådant.
Sen är det ju i rätt ´riktning... mot snö, o min fina snowboard =)

2007-10-01 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen