Helg mitt i veckan.

Känns verkligen som helg idag av någon anledning, sov ut länge, ända tills halv 12 i alla fall, men vaknade av att telefonen ringde halv nio en gång, eller kanske två, och så va det bara ett sånt där jävla telefonsvarar pip, är det andra som råkar ut för det? vet fan inte vad det är. Irriterande är det i alla fall.

Ska nog tillbringa denna dagen i soffan, se på Hereoes! Episod 4 från säsong 2 är ute nu, härliga tider! Sen blir det nog att dra av någora filmer med, har lite att se ifatt har jag insett.

Jag har ett väldgt tungt beroeende. Det har blivit så tråkigt att vara ensam, jag som va så van och gillade det förut, men nu är allt svårt att göra ensam, äta, sova, se på tv tillochmed duscha. Men det är väl en vanesak, frågan är om man vill vänja sig, vad är det man behöver? ingen vill väl vara med mig som avvänjing? Som att börja snusa för att sluta röka, ingen vill väl vara min snus för att jag ska glömma, så jag får väl helt enkelt börja vänja mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen