Från Pepp till depp.

Dennis för fan, du har inte gjort några fel, res dig upp starkt och försök gå vidare, tänk inte tillbaka på vad som har hänt, vad hon har gjort som är fel. Lev för dig själv och nu. Du är stark och kan klara vad som helst!

Mer pepp önskas (kommentar).

Ska det bli svårare att gå vidare nu när jag VET vad den jäveln har gjort?

För har så hemskt många jobbiga frågor som snurrar runt i mitt huvud, hur kan hon; ljuga mig rakt upp i ansiktet så många gånger? säga så? vart där då? åka dit nu? vara så falsk? gå bakom min rygg ett helt jävla halvår? utnyttja sina vänner till att ljuga för henne skull? leva med sig själv nu?

och
hur
kunde
jag
vara

jävla
dum?


Finns inga vettiga svart någonstans. 

Jag kommer heller aldrig få reda på hala sanningen eftersom hon inte kan vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: John

Men du, menar du inte från Depp till Pepp? Är har bristen av kolhydraterna tagit bort mina sista hjärnceller

2007-10-11 @ 11:51:42
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Tobbe

som sagt.. det är inte du som gjort fel, så det är hon som ska må dåligt.
Allt kommer lösa sig, det gör det alltid. Kanske känns svårt o tro på det nu, men ja lovar det blir bätre snart.. Vi får ta o "leka" snart som du skrev i sms, så kommer du på andra tankar =)

2007-10-11 @ 15:18:26
Postat av: pey

ledsen för det som hänt dig.
finns här om du vill prata.

2007-10-11 @ 17:10:02
URL: http://psawyer.blogg.se
Postat av: lilla i

jag träffade en snubbe när jag var i motala för några månader sedan. frågade om han kände dig eftersom du är typ min enda vän i stan. tillslut kröp det fram att det var han som sarah varit med. behöver jag säga att jag inte pratade ett ord mer med honom på resten av kvällen?! han var dessutom rätt ful, skadeglad och jävligt dryg. och om det känns bättre så sa han jävligt elaka saker om sarah. så han bryr sig knappast om henne...

res dig upp, vännen, borsta dammet av kläderna och ta några steg. det blir bättre, det vet du också!

puss

2007-10-13 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen