Förspel.

Nu är jag hemma igen, fikandet med Mormor och Morfar va trevligt, de har blivit så söta. De är ju skilda sen 100 år men de bor grannar nu igen, och nu fikar dom och äter ihop varje dag, Mormor är så lycklig så hon sitter och skrattar oavbrutet.

Jesper kom upp nästan direkt när jag kom hem, så vi har precis öppnat varsin öl och sitter och spelar FIFA08. Lovade att bjuda på mat med, så handlade lite innan jag kom hem. Det blir kyckling med grädd, peppar, tomat sås, en liten specialare. Vet inte om det finns ris så det räcker men annars blir det pasta, funkar lika bra det.

Ne, nu ska jag återgå till öldrickandet och ska väl snart börja laga mat. Så hinner väl njuta av mat och lite annat innan de andra kommer lite senare sen, Vet inte vilka det blir än, Torbjörn är den ända jag är säker på, men han har bandymatch först. Antar att han tar med sig Fredrik, sen pratade jag med min kusin MLI lite tidigare och hon kanske ville komma förbi en liten sväng innan hon skulle ut i alla fall. Sånt som märks, ha en trevlig kväll nu så ska jag med se till att ha det.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hoppas du får en trevlig kväll!

2007-10-20 @ 17:13:16
Postat av: Dennis

Tack så mycket! Trevligt Jozzan att du läser min blogg så ofta :) vet jag vem du är?.. ;)

2007-10-20 @ 18:56:06
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: John

At least I know who she is..

2007-10-20 @ 22:07:00
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Jozzan

Inte en aning. Tror vi gick på skolgårda samtidigt fast jag är nog några eller något år yngre än dig. 23 år är jag.

2007-10-21 @ 19:55:05
Postat av: Dennis

Ok, vet inte 100 vem du är i alla fall, men skulle säkert känna igen dig :)

2007-10-22 @ 15:20:13
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen