Fler lögner.

Lögnerna tar inte slut, och nu har hon lyckats göra mig ledsen och arg igen.
Jag bara skakar vet inte vad jag ska ta mig till.

Det började med att jag fick ett sms från Sarah som va fel skickat,
Hej Ida! du ska inte till linköping idag va? :) puss!

Sen fick jag någon lång förklaring om att Sarah ville att Ida skulle titta på en kofta på Indiska åt henne i morgon om hon va i Linköping, redan då fattade jag att det va någon konstigt på G.

Sen har min mobil och telefon vart ovanligt tysta på Sarah-samtal nu på kvällen.

Fick något enstaka, men sen nu vid 22 fick jag ett sms om att hon skulle gå och lägga sig och att det va så skönt att komma i säng tidigt någon gång ibland. Fick bara en sån konstig kännsla, av att något inte stämde. Endel vet kanske inte det men 3G mobiler går faktiskt att spåra, så med tanken i bakhuvudet att hon säkert är ute i Linköping eller med den där Erik någonstans, så tänkte jag att jag kunde kolla vart hon var. Och jag vart inte förvånad, LINKÖPING, INNERSTAN. Konstigt att hennes mobil är där om hon ligger hemma och tycker det är så skönt i hennes säng.

Skiter väl egentligen i vad hon gör, men att hon ljuger är det som sårar mig, fattar såklart att det är något konstigt som hon inte vågar betätta för mig. Dessutom har vi pratat om det, hon måste vara ärlig mot mig annars tänker jag inte ens vara henne vän,

Så Sarah om du läser det här, jag vill aldrig mer se dig och räkna inte in mig bland en av dina vänner. Hoppas du får vad du förtjänar, för mig har du tagit sönder.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

VILKEN JÄVLA SKIT UNGE....!!!!!

2007-10-10 @ 09:39:30
Postat av: Peterth

Du är för snäll Dennis!
Nu får det fan räcka! Hon har gjort bort sig tillräckligt nu, kärleken spelar inte längre någon roll!
Kom upp till Stockholm så ska jag visa dig sympatiska damer!

2007-10-10 @ 22:35:10
URL: http://peterth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen