En lördag.

Igår vart en trevlig dag med full fart, vi va i skatehallen på dan, hade med min stora radiostyrda bil och körde med det inne, va grymt kul! vart tyvärr inga bilder tagna just då, men det finns lite filmat så får se om jag kan få tag på den filmen på något vis. Efter det åkte Matti, Emil och Jag hem till mig och blandade lite goda drinkar och vart kvar här en stund men sen gick vi ner till Urfelt en snabbis innan vi gick till Twins och åt. Verkligen super gott, och vi vart många som åt så det va väldigt trevligt. Jag åt friterad kyckling, och det måste jag göra fler gånger!

Efter det vart det en liten utgång på stan, va runt lite på Brygget, Hugos och Harrys, tillbringade väl större delen av kvällen på Hugo, va rätt dött och tråkigt. Och visste såklart att man skulle få ångra att man gått ut, för nu är jag pank. Typiskt. Lite innan stänging följde jag med John hem, sen låg vi på hans soffa och samtalade en bit in på småtimmarna, trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: John

Vilket tjat om denna friterade kyckligt hehe

2007-10-07 @ 17:08:17
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: EmmaSimsek

mumms, maten ser inte bara lagom god ut du.

2007-10-08 @ 00:40:40
URL: http://emmasimsek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen