En ensam söndagmorgon.

Vaknade visst tidigt idag, utsvulten, trött och alldeles ensam. Missan och teven håller mig sällskap iförsig. Inkorgen i min mobil för sms passerade 1000 st i morse, ändå så fick jag mobilen i augusti, det är ett par stycken sms, och ändå har jag tagit bort några. Super intressant som vanlgit givetvis, men kom själva på något bättre och skriva om då!

Funderar på om jag ska orka sparka igång espressomaskinen för det va så gott med cappuccino igår, behöver i alla fall en brakfrukost snart känner jag. Har visst inte hunnit äta så mycket i helgen.

Undra om det är bäst att känna så här ett tag, eller om man skulle ha någon att hålla om när man saknar det som mest. Men vem fan vill ha mig klängandes på sig, ne nu slutar jag skriva innan det kommer massa mer ynkligt ur mig. Tv och kaffe, nu!

Återkommer om något roligt händer, funderar på om det är dags att beställa lite jeans, det kan jag kanske få i födelsedagspresent av mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen