Det var det de.

Alla som skulle komma kom visst samtidigt, Mamma, Pappa och Jesper, Johan hade framfört till far att han inte skulle komma idag. Det va en dataväska från Golla jag fick av Pappa och dom, precis den jag ville ha, två väskor i ett, en fodral i svart och en större väska i camo. Av mamma fick jag en lökhackare från Tupperware och hon hade även med sig en slant från Mormor och Morfar. Det vart en lång fika och det va trevligt, sen åkte mamma strax innan fyra och vi andra åkte till systemet och Napoli. Så det fick bli 10 öl och en Hawai till Dennis. Köpte två goda öl från Japan som jag tycker om, tänkte att jag kanske kan avnjuta dom till Idol ikväll, med Tobban och Emma eller hur det nu blir, sånt som märks.

Missan uppskattade min nya väska för hon somnade på den direkt, på den andra bilden kan ni skåda större delen av min familj.

Kommentarer
Postat av: John

Vilket sammanträffande att det görs reklam för knästrumpor på din blogg. Du som gillar tjejer med det. Hoppas att du haft en kanon dag och att din ev fest imorgon blir grym. Ciao

2007-10-19 @ 22:59:01
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen