Blåbärssoppa och dammsugare.

Gårdagen avslutades med att Tobban och Emma kom över på Idol/Tv-kväll, Sarah ville också komma och leka med oss stora barn, så det fick hon. Vart faktiskt en jätte trevlig kväll som vanligt. Vart några öl och lite Nintendo Wii spelande, nya Rockstar Table Tennis är klockrent.

Idol, WTF! va fan va det för jävla dansare egentligen? Dansarna va nästan lika störande som de där manliga TV4 hallåorna jag hatar så mycket, så bra att Fredag Hela Veckan drav med dom, 'den-nya-hallåan-med-scarfen', så vi fick oss ett gott skratt iallafall. Sen såg vi återigen på Boston Tea Party med Leif GW Persson och den härliga fysikern, jobbar på lite imitationer som jag kanske släpper lös ikväll. 

Har en liten blåbärssoppapaus nu, har visst inget annat att äta, men jag klarar mig nog en stund till. Mamma hämtar mig sen vid två, då ska vi på fika med Mormor och Morfar, det ska bli kul för länge sen jag såg dom nu. Sen ikväll ska jag träffa lite vänner igen, mycket trevligt.

Bästa idag måste vara min födelsedagspresent från Eva och Peter, Jag fick Electrolux dammsugaren, den röda. den är jättefin! Som min mamma sa, de skämmer bort mig.
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen