Top notch.

Gårkvällen på Gästis i Borensberg va verkligen topp. Supermat, mycket folk och öppen bar. Pilgrimsmusslor, baconlindad kalkon, musselsoppa, rostbiff i rödvinsås, kallskuren kalv, potatisgratäng och massa annat gott. Jag har aldrig ätit någon slags mussla förut men båda gick faktiskt ner, är väl inte direkt någon fisk och skaldjurmännsika så passar kanske inte mig så jättebra, men äta gick det faktiskt.

Kul att alla verkar tro att jag är Peter och Evas son, men kan inte förstå att folk kan tro att man tillhör samma familj bara för att man har liknande glasögon, men det är lite komiskt, vissa trodde visst att jag va Alice pojkvän också, det är ju bara 10 år i årskillnad där, ja människor är roliga ibland.

Får hoppas att man inte gjorde bort sig inför något viktigt folk nu när det va gratis öl och det slank ner ett par stycken, men det ska nog inte vara någon fara. Super trevligt va det i alla fall och super fint har de fått det där, loungen är jätte mysig med fotöljer och platt-tv, de visade lite av fotbollen men den vart inte speciellt lyckad. Jag som tänkte att jag skulle vinna storkovan när det va sex gånger pengarna på Sverige.

Härliga söndagar, pizza, soffa och tv. Ska nog fortsätta på samma tema, Yippee-Ki Yey MF är snart och det blir ärtsoppa till kvällsmat, härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen