Rena kläder och mat i kylen.

Idag va meningen att jag skulle ta en liten sväng ner till far för att tvätta och senare låta honom köra mig till affären så att jag kunde handla lite. Men slutade visst med att jag tillbringade större delen av dagen där, vart visst att hjälpa gubben med att köra en hel del till soptippen. Lackade även min finfina Audi TT kaross till nya bilen, rosa mettalic ska den bli, den är inte riktigt färdig än, ett lager rosa till och sen ett lagar vit lack så det håller.

Det är skapligt rörigt nere hos far nu, eller hos Johan, beror på hur man ser det, han har köpt huset nu i alla fall. Massa golv och väggar renoveras och Pappas och Jespers alla grejer står huller-om-buller, plus att det nya köket och en massa annat står i kartonger överallt. Men det gick i alla fall klämma in sig i köket så det gick att ta en fika.

Här har det precis smaskats på en pizza efter shoppingrundan och nu är det nog dags att hänga tvätt, sen får vi hoppas att det är något bra på tv, annars väntar nog Mario på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen