Möten och vackra saker.

Ikväll vart det klubbmöte, 'bara' Jag, Mattias, Rickard och Peter, vart enbart skitsnack idag med, händer inte så mycket med banan vi ska bygga, men men, det kommer. Efter mötet ville Peter ha pizza, så fick visa Stockholmaren Napoli så han fick smaka en riktig pizza, jag tog en Bella och åkte hem och tittade på tv. Så har sett på Bonde söker fru och Myggan precis, har lite mer inspelat att ta igen, Simpsons och 2½ men som vanligt.

Hoppsan, (ville få in ett väldigt dramatiskt filmljud här, men det gick inte stava med bokstäver, så det resulterade i ett 'hoppsan' istället) går visst handla mot faktura på danskdesign.nu, vilket betyder att det blir väldigt lättshoppat, handla nu, betala och tänk senare, men jag är oerhört sugen på den där lilla apan, men köpa en liten träapa för 1000kr känns lite sådär, möjligtvis att jag kan få den i julklapp av mig själv, för har hört ryktesvägen att jag kan vara ganska snäll ibland.

Mina hörlurar ligger visst på posten i Göteborg nu, hoppas det är någon duktig postman som kör dom till Motala under natten eller tidigt i morgon, för då kan jag ta en promenad till Maxi igen, för i morgon har jag absolut inget planerat.

Mycket av samma bilder, men de är så vackra så de tåls att ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen