Klubbkväll.

Väldigt trevlig klubbmöte även ikväll, bara det att folk ska bråka om att det inte blir något byggt på våran mini-z bana, men va tusan, jag tycker det är kul så länge vi bara ses där och pratar skit och mekar med vad vi känner för, grabbarna är det viktigaste, inte körandet, visserligen va körandet det absolut bästa idag, min nya HPI går hur bra som helst, det är så sjukt kul!

Nu nu har det vart en lång dag, så dags att sparka av sig skorna och slänga sig på soffan igen, min underbara soffa och tv, vad skulle jag göra utan er? MAT, förresten, det är viktigt, det får jag styra upp. Sen måste det spelas en hel del Super Mario Galaxy ikväll med.

Kommentarer
Postat av: Charming man

tips på nyårsfirande?

2007-11-28 @ 21:29:24
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen