i mitt liv.

Jag tyckte det gick så bra nu, att det va så skönt att fortfarande kunde ha kvar en vän i henne. Men är inte så säker på om det går, det visste jag väl hela tiden egentligen, bara att hjärtat kanske ville något annat. Jag drömmer mardrömmar varje natt om hennes lögner, när jag väl vaknat upp ur dessa drömmar så är det allt jag kan tänka på. Sen känner jag mig dum i huvudet som fortfarande går omkring och oroar mig när jag inte borde göra det, hon gör väl vad hon vill nu lixom, som hon alltid gjort.

Känns som jag kommer vara skadad för alltid den här gången. Kommer alltid tror människor bara hittar på historier, ljuger eller har någon baktanke med allt de säger, det är inte rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen