Hjärndoktorer och ovackra flickor.

Äntligen vaknat upp ur koman jag hamnade i efter den lilla födelsedagsfesten i onsdags, men det va det värt. Ska strax klä på mig något för att sedan knalla ner till psykhuset och möta min hjärndoktor, va ett tag sen jag va där nu igen så kan nog vara på sin plats att få prata av sig lite.

Det vart inget Super Mario Galaxy för min del igår, mitt WII ville inte riktigt, stackars mig, men får se till att få det fixat så jag kan spela snart. Såg på film istället, Hairspray, musikalfilmer kankse inte riktigt är min grej men Hairspray va faktiskt riktigt rolig och underhållande. Såg förresten A Mighty Heart för någon dag sedan med, Angelina Jolies senaste film, ni som känner mig vet kanske att jag har en lite förkärlek till henne, filmen va rätt tragisk, det är en sann historia dessutom, om hur hennes man som är jurnalist blir kidnappad och sedan avrättad i pakistan, filmen känns väldigt verklig, typ som en dokumentär, så den berör faktiskt på riktigt, men speciellt vacker va hon nog inte den här gången, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen