En 'kort' innan fredagskvällen.

Alternative Lifestyle är såklart en riktig succé! Säkert hela 30 besökare första dagen som vi satsade lite på den, ska bli kul att se hur det utveklar sig, Jag, Johan och Tobban har kommit igång lite i alla fall, förhoppningsvis blir det mer.

Vissa dagar med Peter kan vara så fantastiska och roliga, beställningar och mycket snack. Ikväll hjälpte jag även till att flytta soffa, sen hann vi in till Motala lagom innan Systembolaget stängde, så fick inhandla en stort sortiment eftersom Pappa jobbar sent och kan inte inhandla något själv.

Jag skrev ju att Peter och jag köpt pizza herom dagen, och Eva håller visst koll på min blogg, så det kanske inte vart så uppskattat att Peter syndat, han ska ju fakitskt äta enligt GI-metoden. Men jag tyckte mest det va komiskt!

Är precis hemkommen nu, bara hunnit med att äta en köttbullemacka, men ska strax mysa ner mig i soffan och dricka en och annan öl, se på Idol och äta lite annat gott. Sarah och jag ska ge oss på att umgås lite, det funkar bra så länge jag mår bra, men ibland pallar jag inte. Jag är trots allt vuxen och kan göra precis som jag vill (så behöver egentligen inte förklara något alls), just nu vill jag bara ha det bra och roligt, då blir det alltid bäst om man inte tänker eller bryr sig så mycket.

320252-195
20 minuter senare, kvalitets-öl, exotic snack och mys*.
[mys* läses. stiarinljus, idol, alkohol/läses ej. samlag, kärlek]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen