Damn scorpion.

Kom visst upp skapligt idag även fast jag satt uppe tills efter tre i natt, vaknade vid nio i alla fall. Ska ha en skön och slapp dag här hemma bara, spela en hel del Wii om det nu tänker hålla sig vid liv, för har 4 nya spel att spela, underbart nu när det börjar komma lite kvalitetspel, testade Resident Evil Umbrella Chronicles precis, och det är riktigt coolt, typ som ett arkade shoot em up. Gillar sånna spel, synd att jag inte har en pistol bara, men funkar nog lika bra med bara wii-kontrollen, man får sikta och skjuta på samma sett ändå. Fastnade såklart direkt på första bossen, den jävla skorpionen har dödat mig säkert 10 ggr, dumma.

Ne, nu ska jag åter gå till mitt spelande, eller först ska jag nog styra upp lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen