Alternative Lifestyle.

320252-193
vilket namn, det bara måste bli succé! Har länge gått och bärt med mig det namnet och nu har jag startat en blogg i samma namn. Ska blir en 'livsstilblogg' om prylar, tv-spel, design, mode och liknande, lite mer nördiga saker. Samma saker som jag skriver här egentligen, men dealen med den bloggen är att jag inte vill göra den ensam, så har bjudit in några vänner för att skriva i den. Så ni, alla mina trogna läsare behöver inte oroa er för att min blogg försvinner!

Får se om det är något som kommer rinna ut i sanden eller om vi kommer bry oss om den och låta den växa, det får framtiden visa.

Om du är intresserad av att vara skribent, hör av dig.

Alternative Lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen