Minirace och julskinka.

Nu är jag hemma igen, mycket trevligt litet möte på klubben idag. Bytte motor till en vassare, gick som bara tusan, va ute och testade lite på asfalten tillochmed. Vart lite banbygge denna gång med, hör och häpna. Börjar likna något nu, sjukt stor blir den nya banan i alla fall, men massor kvar att göra.

Nu ska jag jag fixa till julskinkan jag köpt idag, första gången jag gör en egen, ja den är redan kokt men den sista lilla finishen måste fixas, har vart och köpt Apotekets senap, i en fint Höganäs kopp. Så får se hur jag lyckas med det, men med tanke på att jag är en sån hejdundrandes mästerkock ska det nog inte bli något problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen