Lugnt.

Klubbmötet igår va riktigt roligt, mycket körande med både stort och smått, en stor beställning från Gyllene Måsen (Mc Donalds), trevligt folk och mycket snack. Det vart ett långt möte med för vi kom 18 och lämnade inte förns efter 23 någon gång, som sagt va det mycket trevligt i alla fall.

Idag ska det nog inte behöva bli lika hektiskt, Matti kommer idag istället, men det blir nog inte förens ikväll. Så nu har jag hela dagen på mig att göra ingenting i min ensamhet. Ska städa lite som vanligt, spela lite wii och sen knalla bort till Östenssons och kassera ut min gigantiska vinstsumma från uppesittarkvällen.

Men så bra då, ta hand om varandra så tar jag hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen