Ja, en lördag.

Nu sitter jag här och slösurfar och sippar på en varm och god kopp kaffe, har precis vart ute i kylan, gick bort till Östenssons för att handla lite gott till kvällen. Är för seg och småsjuk för att hitta på något roligt, men ett visst ölsug fanns, så tänkte att en Mariestad 3.5 borde jag få njuta av i alla fall, så så fick det bli, lite nötter och annat gott, så med andra ord kommer det bli tv och filt ikväll. TV3 20 år är ikväll, det va ju en aning underhållande sist, så det ska antagligen ses. Ska nog ta mig lite tid att göra julfint här nu, sen får det blir lite Super Mario Galaxy spelande, för det va ett tag sen nu.

Exakt, va bara lite uttråkad så det fotades lite, på ingenting. Jag köpte apelsiner idag och så har jag nog världens mest genomtänkta och designade nyckelknippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen