Hemska känsla.

Oj, va löjligt mycket jag uppskattar att vakna med ett ryck bara för man drömmer något man inte alls vill drömma. Något som får en att frågasätta vad fan man håller på med egentligen. Behöver inga fler erkännanden för att förstå att hon betett sig fel, jag drömmer om hennes hånleende erkännanden och mår så extramt dåligt i hela kroppen. Ibland förstår jag inte vad hon gör här, men ibland gör jag det, jag har ingen annan, min bästa vän är den som sårat mig mer än någon någonsin gjort. Det känns skruvat som fan och kan nästan förstå mig själv, att jag inte kan förstå vad jag ska känna eller tycka om något längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen