En massa julklappar.

Men vilka har vart så här snälla och ska ha alla dessa paket? Jag har iförsig svaret på den kluriga frågan. Idag kom min fina Tritoni-klocka, har precis vart på Maxi med pappa och hämtat den, dumt trodde absolut den skulle gå ner i brevlådan, vilket den gjorde också, men brevbärarna har väl för mycket julkort så den kanske inte fick plats i säcken. Sprang på John på Maxi med, alltid trevligt att få växla några ord med honom.

Jag får såklart inte använda min fina klocka förens julafton, för den är inte min på riktigt förens då såklart, så därför kan jag inte visa den för er heller, det får bli senare. Men ni kan skymta den i en fin liten svart presentförpackning på bilden. Fick en förtidigt julklapp av Tess idag med, en stor glas-strut full med geléhallon som också är med på bilden, dålig jävla bild förresten, men något ser man säkert. Den stora röda kassen där är med till mig förresten, bara full med nördsaker, två karosser, fälgar, ljusset och lite smått till driftingbilen, finfina julklappar det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen