En bra lördag.

Igår va en mycket trevlig dag, först drifting i en gympasal vid Dometic som sagt, sen senare va visst jag och Tomas lite rastlösa igen så vi åkte upp till klubblokalen och driftade lite till, lackade även klart min Audi TT, det vart riktigt fin, väldigt rosa. Sen väl hemma igen så hörde Tobban av sig och ville att jag skulle komma ner, så det gjorde jag. Vi spelade lite spel, Scen it! eller va det hette till 360, typ som buzz till PS2 med filmfrågor, riktigt kul faktiskt. Vi promenerade även ner en sväng till O'Learys och tog några öl där, va relativt dött där men va väldigt trevligt ändå eftersom man fick träffa Fredrik och Tobban lite.

Så idag är det en klassisk bakisdag igen såklart. Tittar på TV4 repriserna från i fredags, som sagt, Amanda va enormt bra, kul att hon är i final. Pizza vore utmärkt nu känner jag, har en gratis att hämta ut på Napoli, men tror inte jag orkar ge mig ut i rusket, får bli en varm macka istället. Mat, soffa, hej.

Förresten.
Funderar stark på att ta bort mitt lilla fylleinlägg från i natt, men antar att jag får stå för mig själv och ha kvar det. Mycket nöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen